FAQ

Rechts bovenaan klik je op Login/Registreer. Je vinkt aan dat je een werkgever bent en na het invullen van enkele basisgegevens bij ‘werkgeversprofiel’ kan je meteen aan te slag om een vacature aan te maken. Alle vacaturepakketten kan je hier bekijken.

Je kan op 2 manieren een vacature plaatsen:

  1. Registreer en maak zelf je vacature aan in ons handig dashboard. Bij de laatste stap kan je het vacaturepakket online betalen. 
  2. Werkt je bestuur met een bestelbon/factuur en/of PO-nummer? Klik hier

Onze verschillende vacaturepakketten kan je hier bekijken.

Je ontvangt per mail een melding van elke sollicitatie. Je kan alle sollicitaties beheren via je dashboard bij ‘Sollicitaties‘. Je kan snel en duidelijk vacatures nalezen en beslissen om ze af te wijzen of om de kandidaat een bericht te sturen voor verdere kennismaking. Je hebt de keuze om de sollicitaties te laten doormailen naar een e-mailadres naar keuze of gebruik te maken van een eigen sollicitatie URL van jouw website, bedrijf of hr-partner.  

Wij maken gebruik van de diensten van MOLLIE als Payment Service Provider. Met hoofdkantoor in Amsterdam is dit één van grootste partners voor veilig betalingsverkeer in Europa. Hierdoor kan je bij onderaannemers.com betalen met vrijwel alle gekende betalingssystemen: Kredietkaarten, Bancontact, PayPal, Ideal, Apple Pay, KBC, Belfius, SEPA overschrijving,…   

Social media features op Facebook, Instagram & LinkedIn zijn betalend. Hiervoor je de keuze uit verschillende pakketten.

Vanuit je gebruikersdashboard => In de linker kolom zal je onderaan de tab ‘Account verwijderen‘ vinden. Let op: deze actie is onomkeerbaar.

Misschien heeft u een typfout gemaakt? Of bent u de originele inloggegevens vergeten? Probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen indien het wachtwoord niet correct is. U ontvangt dan een mail met een nieuwe code. Indien uw problemen blijven aanhouden kunt u een bericht sturen via de contactpagina.

Uit veiligheidsoverwegingen of indien u onze gebruikersvoorwaarden heeft geschonden, kan uw account geblokkeerd worden. Ook onze firewall kan uw IP_adres blokkeren op basis van ongewone activiteit vanuit uw account. Om  Indien u meent dat u onterecht werd geblokkeerd, dan u ons een bericht sturen via de contactpagina.

Om onze site spamvrij te houden worden de IP adressen van de meeste landen geblokkeerd. Enkel  (de ons omringende) europese landen krijgen toegang. Indien je bijvoorbeeld in het buitenland op reis zou zijn of indien je IP adres vanuit het buitenland zou gegenereerd worden, kan je mogelijks een security-page te zien krijgen en kan je de site niet gebruiken.